مخاطب اين صفحه شما صاحبين فروشگاه ها و کسب وکارها هستيد.


(اين ليست بصورت روزانه به روز مي شود.)

فروشگاه بيزلو زمينه اي فراهم کرده تا شما صاحبين کسب و کارها بتوانيد ويترين کاملي از محصولات متنوع اين برند را  با بهترين قيمت و در کمترين زمان ممکن دردسترس خود داشته باشيد.

کمپاني سينت ايوز براي اولين بار و به صورت رسمي در سال 1994 و در شهر سيون فعاليت خود را آغاز کرد و با راه اندازي خط توليد فراورده هاي با کيفيت و مشتري پسند، خيلي زود در ميان مشتريان و مصرف کنندگان شناخته شد. با مرور زمان، محصولات سينت ايوز به کشورهاي ديگر صادر شدند و به شهرت جهاني رسيدند. امروزه و با گذشت بيش از 25 سال، سينت ايوز برندي چند مليتي محسوب شده به طوري که دفتر مرکزي آن در شهر آلپاين قرار داشته و خط توليد و کارخانه اصلي آن در ايالات متحده آمريکا واقع شده است.

جالب است بدانيد اين کمپاني نام خود را از يک کليسا و افسانه قديمي در کشور سوئيس برگرفته است و 9 سال پيش شرکت يونيلور با مبلغ 7/3 ميليارد دلار سينت ايوز را خريداري کرد و مالک آن شد. نکته ديگر اين که اصلي ترين دليل موفقيت زودهنگام اين برند، طبيعي بودن محصولات آن بوده و به جرئت مي توان گفت عمده فرمولاسيون و ساختار توليدات محصولات سينت ايوز، برگرفته از مواد ارگانيک است. در سينت ايوز تمامي مرطوب کننده ها، عصاره ها و اسکراب ها 100% طبيعي بوده و مهم ترين هدف اين برند، ايجاد حس واقعي و طبيعي براي پوست شما است.

اسکـراب پـوست

آبـرسـان پـوست

لوسيـون بـدن