مخاطب اين صفحه شما صاحبين فروشگاه ها و کسب وکارها هستيد.


(اين ليست بصورت روزانه به روز مي شود.)

فروشگاه بيزلو زمينه اي فراهم کرده تا شما صاحبين کسب و کارها بتوانيد ويترين کاملي از محصولات متنوع اين برند را  با بهترين قيمت و در کمترين زمان ممکن دردسترس خود داشته باشيد.

نوترژينا يا نيتروژنا در سال 1930 توسط امانوئل استولاروف با نام Natone در لس آنجلس تاسيس شد که يک شرکت کوچک فروش لوازم آرايشي و بهداشتي بود که در صنعت فيلم سازي از اين محصولات آرايشي استفاده مي شد. در سال 1954 ميلادي، امانوئل هنگام مسافرت تجاري به اروپا، در هنگام کار متوجه بحث از صابون شگفت انگيزي شد که اين صابون ايده آل پوست را تحريک نکرده و به دليل سطح pH متعادل آن، که تقريباً برابر با PH آب است، نوتروژينا نامگذاري شده است. امانوئل استولاروف با اعتقاد بر اينکه چنين محصولي داراي بازار تقاضاي مناسبي خواهد بود، در حال تدوين استراتژي تجاري بود که در آن زمان نوآورانه  و خلاقانه بود. وي با استفاده از استراتژي تجاري خود به بيان ويژگي هاي خاص صابون نيتروژنا مخصوصا شفافيت کهربا صابون تأکيد کرده و توزيع آن را در سوپر مارکت ها و داروخانه ها گسترش داد. در واقع اين صابون را ميتوان نقطه عطف و موفقيت برند نيتروژنا دانست . به همين خاطر در سال 1962، صابون Neutrogena آن قدر مشابه با تصوير کلي اين شرکت در ذهن&zwnj مصرف کنندگان بود که به طور رسمي نام اين شرکت از نيتون به نوتروژنا تغيير يافت.

نوتروژينا يک برند آمريکايي اصل است و محصولات نيتروژينا ساخت آمريکا هستند. هرچند که ممکن است بعضي محصولات اين برند نيز در کشورهاي آلمان، فرانسه و يا انگليس توليد شده باشند. اما تمامي اين محصولات داراي فرمول هاي تخصصي نوتروژيناي آمريکايي بوده و از کيفيت بالا و يکساني برخوردارند.   

فيس واش

ژل ميسلار

آبرسان