تيتر جذاب بساز

يکي از عناصر اصلي افزايش بازديد از مطلب و پست هاي شما ، نوشتن تيتر هاي جذاب است. تيتر نوشتن گرچه يک کار بسيار ناچيز به چشم مي آيد اما به طبع يکي از عوامل موثر در جذب بازديدکننده است. يا به عبارتي ، اگر از تيتر خوب براي مطلبتان استفاده نکنيد ، عملا مطلب و تلاشتان بي فايده و به درد نخور ميشود. با خواندن چند تا ترفند موثر ميتوانيد به راحتي براي پست هايتان تيتر هاي جذاب و مناسب انتخاب کنيد و افزايش بازديد پيجتان را چند برابر کنيد. تيتر جذاب چه جور تيتري است؟ تيتر هاي خيره کننده داراي ويژگي هاي زير اند :

1-تيتر جذاب داراي ترکيب کلمات به صورت خلاقانه و چشمگير است.

2-يکي از ويژگي هاي مهم يک تيتر جذاب ، کوتاه بودن و در عين حال منحصر به فرد بودن آن است. (باعث ميشود که در يک نگاه خواننده را جذب کند و از طرف گوگل رتبه ي خوبي را دريافت کند.)

3-در عين حال که بايد تيترتان بسيار جذاب باشد ، بايد به املاي واژه ها و نشانه گذاري هاي به کار رفته در آن توجه کنيد و دقت به خرج دهيد. غلط املايي موجود در تيتر نه تنها مخاطب را جذب نميکند بلکه ، از نظر مخاطب ، نويسنده ي مطلب، بي سواد است و مقاله اي که نوشته شده هم داراي صحت و اطمينان نيست.

4-برگ برنده ي تيتر جذاب ، داشتن مفهوم کلي درباره ي مطلب است. بايد بتوانيد با درک درست از مطلب ، يک مفهوم کلي به همراه کلمات کليدي و جذاب ، به مخاطب ارائه دهيد .

حال با توجه به اينکه ميدانيد عناصر اصلي يک تيتر جذاب چه چيز هاييست، به راحتي ميتوانيد با آميخته کردن نکات کليدي پايين ، مطلبتان را صاحب يک تيتر فوق العاده کنيد! خواننده را احساسي کنيد! کلماتي مانند شگفت اگيز ، دردناک، خيره کننده ، شوق و .. ميتواند خواننده را جذب کند.

اعداد جادو ميکنند!

اين نکته ي مهم را فراموش نکنيد که اعداد توجه مخاطب را تا چند برابر افزايش ميدهد. و به راحتي ميتواند با خواندن تيتر شما ، نياز واقعي به خواندن مطلب را درک کند.

تيتر پرسشي ذهن را به چالش ميکشد.

کلمات کليدي (چرا ، چه گونه ، چه چيزي و ...) در تيتر ها باعث ميشود که خواننده تحريک شود تا مطلب را بخواند.

چاشني شوخ طبعي فراموش نشود. تيتر هايي که به موقع از چاشني شوخ طبعي برخوردار ميشوند ، ميتواند تاثيرگزاري زيادي را به همراه داشته باشد. اين موضوع به آن دليل است که مخاطب خيلي راحت ميتواند با نويسنده احساس راحتي کند و گيرايي آن مطلب برايش تا چند برابر افزايش پيدا کند.