کاربر گرامي لطفاً موارد زير را جهت استفاده بهينه از خدمات و برنامه&zwnj&rlmهاي کاربردي فروشگاه بيزلو مطالعه فرماييد.
ورود کاربران به وب&rlm&zwnjسايت بيزلو هنگام استفاده از پروفايل شخصي طرح&rlm&zwnjهاي تشويقي و ساير خدمات ارائه شده توسط فروشگاه بيزلو به معناي آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين و همچنين نحوه استفاده از سرويس&zwnj&rlmها و خدمات فروشگاه بيزلو است. توجه داشته باشيد که ثبت سفارش نيز در هر زمان به معني پذيرفتن کامل کليه شرايط و قوانين فروشگاه بيزلو از سوي کاربر است.
لازم به ذکر است شرايط و قوانين مندرج، جايگزين کليه توافق&rlm&zwnjهاي قبلي محسوب مي&rlm&zwnjشود.

قوانين عمومي
توجه داشته باشيد کليه اصول و رويه&rlm&zwnjهاي فروشگاه بيزلو منطبق با قوانين جمهوري اسلامي ايران، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با کاربر است. در صورتي که در قوانين مندرج، رويه&rlm&zwnjها و سرويس&rlm&zwnjهاي فروشگاه بيزلو تغييراتي در آينده ايجاد شود، در همين صفحه منتشر و به روز رساني مي شود و شما توافق مي&rlm&zwnjکنيد که استفاده مستمر شما از سايت به معني پذيرش هرگونه تغيير است.

تعريف مشتري يا کاربر
مشتري يا کاربر به شخصي گفته مي&zwnjشود که با اطلاعات کاربري خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش يا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه بيزلو اقدام نمايد.

ارتباطات الکترونيکي
هنگامي که شما از سرويس&zwnj&rlmها و خدمات فروشگاه بيزلو استفاده مي&rlm&zwnjکنيد، سفارش اينترنتي خود را ثبت يا خريد مي&rlm&zwnjکنيد پ، اين ارتباطات به صورت الکترونيکي انجام مي&rlm&zwnjشود و در صورتي که درخواست شما با رعايت کليه اصول و رويه&rlm&zwnjها باشد، شما موافقت مي&zwnj&rlmکنيد که فروشگاه بيزلو به صورت الکترونيکي (از طريق پست الکترونيکي، سرويس پيام کوتاه و ساير سرويس&zwnjهاي الکترونيکي) به درخواست شما پاسخ دهد.

سياست&rlm&zwnjهاي رعايت حريم شخصي
فروشگاه بيزلو به اطلاعات خصوصي اشخاصى که از خدمات سايت استفاده مي&rlm&zwnjکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت مي&rlm&zwnjکند.
فروشگاه بيزلو متعهد مي&rlm&zwnjشود در حد توان از حريم شخصي شما دفاع کند و در اين راستا، تکنولوژي مورد نياز براي هرچه مطمئن&rlm&zwnjتر و امن&rlm&zwnjتر شدن استفاده شما از سايت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سايت فروشگاه بيزلو، شما رضايت خود را از اين سياست نشان مي&rlm&zwnjدهيد.
همه مطالب در دسترس از طريق هر يک از خدمات فروشگاه بيزلو، مانند متن، گرافيک، آرم، آيکون دکمه، تصاوير، ويدئوهاي تصويري، موارد قابل دانلود و کپي، داده&zwnjها و کليه محتواي توليد شده توسط فروشگاه بيزلو جزئي از اموال بيزلو محسوب مي&rlm&zwnjشود و حق استفاده و نشر تمامي مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه بيزلو است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبي، حق پيگرد قانوني را براي فروشگاه بيزلو محفوظ مي&rlm&zwnjدارد. علاوه بر اين، اسکريپت&zwnjها، و اسامي خدمات قابل ارائه از طريق هر يک از خدمات ايجاد شده توسط فروشگاه بيزلو و علائم تجاري ثبت شده نيز در انحصار فروشگاه بيزلو است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاري پيگرد قانوني دارد. کاربران مجاز به بهره&zwnj&rlmبرداري و استفاده از ليست محصولات، مشخصات فني، قيمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب&rlm&zwnjسايت فروشگاه بيزلو و يا هر يک از خدمات و يا مطالب، دانلود يا کپي کردن اطلاعات با مقاصد تجاري، هر گونه استفاده از داده کاوي، روبات، يا روش&zwnj&rlmهاي مشابه مانند جمع آوري داده&zwnj&rlmها و ابزارهاي استخراج نيستند و کليه اين حقوق به صراحت براي فروشگاه بيزلو محفوظ است. در صورت استفاده از هر يک از خدمات فروشگاه بيزلو، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامي مسئوليت فعاليت&zwnj&rlmهايي که تحت حساب کاربري و يا رمز ورود انجام مي&rlm&zwnjپذيرد به عهده کاربران استفروشگاه بيزلو محصولاتي مناسب استفاده افراد زير 18 سال به فروش مي&rlm&zwnjرساند و در صورتي که کاربران از سن ذکر شده جوان&zwnj&rlmتر هستند مي&zwnj&rlmبايد با اطلاع والدين و يا قيم قانوني، به خريد و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمي مورد تاييد ما براي ارتباط با شما، پايگاه رسمي اين سايت يعني www.bizlo.ir است. ما با هيچ روش ديگري جز ارسال نامه از طرف آدرس&rlm&zwnjهاي رسمي و تاييد شده در سايت، با شما تماس نمي&zwnj&rlmگيريم. وب سايت فروشگاه بيزلو هيچگونه سايت اينترنتي با آدرسي غير از www.bizlo.ir ندارد و  غير از مواردي که در سايت معرفي شده هيچگاه با شما تماس نمي&rlm&zwnjگيرد. کاربران جهت برقراري ارتباط، تنها مي&rlm&zwnjتوانند از آدرس&zwnj&rlmهاي ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت و پردازش سفارش
روز کاري به معني روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثناي تعطيلات عمومي در ايران است و کليه سفارش&rlm&zwnjهاي ثبت شده در طول روزهاي کاري و اولين روز پس از تعطيلات پردازش مي&zwnj&rlmشوند.
فروشگاه بيزلو به مشتريان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش&zwnj&rlmگذاري مي&zwnj&rlmدهد.
کليه سفارش&zwnj&rlmهاي ثبت شده در سايت فروشگاه بيزلو به وسيله ارسال کد سفارش از طريق پيام کوتاه و فاکتور از طريق پيامک،  در صف پردازش قرار مي&rlm&zwnjگيرند. فروشگاه بيزلو همواره در ارسال و تحويل کليه سفارش&zwnj&rlmهاي ثبت شده، نهايت دقت و تلاش خود را مي&rlm&zwnjنمايد. با وجود اين، در صورتي که موجودي محصولي در فروشگاه بيزلو به پايان برسد، حتي پس از اقدام مشتري به سفارش&zwnj&rlmگذاري، حق کنسل کردن آن سفارش و يا استرداد وجه سفارش براي فروشگاه بيزلو محفوظ است و يا مشتري مي&rlm&zwnjتواند به جاي کالاي به اتمام رسيده،  محصول ديگري را جايگزين کند.
کاربران بايد هنگام سفارش کالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش کاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.بررسي سفارشات نيز با توجه به روش ارسال مشتري تحت بررسي قرار مي گيرد.

خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه بيزلو همواره نهايت تلاش خود را مي&rlm&zwnjکند تا کليه سفارش&rlm&zwnjها در نهايت صحت و بدون آسيب به دست مشتريان خود در سراسر کشور برسد. لذا با توجه به ماهيت حمل و نقل ممکن است خساراتي به بسته در درصد بسيار کمي از کالاها وارد شود لذا قبل از تحويل کالا و امضاي دريافت آن حتما بسته را از نظر سلامت ظاهري بررسي کرده و در صورت وجود مشکل از تحويل آن خودداري فرماييد و با ما تماس حاصل نماييد در غير اينصورت بيزلو مسئوليتي در قبال تحويل کالاي آسيب ديده نخواهد داشت.اين نکته لازم به ذکر است در صورتي که يک بار کالا در ارسال با آسيب مواجه شود و خريدار با توجه به آسيب کالا را دريافت نکند هزينه خريد مشتري به وي عودت داده مي شود اما چنانچه خريدار اصرار به ارسال مجدد کند هزينه ارسال تمام و کمال به عهده خود مشتري است که شرکت بتواند روش ارسال را تعويض با روش ديگري اين مهم را انجام دهد.

سرويس مهلت تست 7 روزه فروشگاه بيزلو
در راستاي ايجاد سرويس&zwnj&rlmهاي ارزش افزوده، فروشگاه بيزلو اين امکان را ايجاد نموده تا کليه کالاها تا 7 روز پس از تحويل در چارچوب قوانين گارانتي محصول طبق بند هاي زير و قسمت ضمانت بازگشت کالا قابل تعويض مي&rlm&zwnjشود.
لازم به توجه است که ايرادهاي اعلام شده توسط مشتري، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه بيزلو کنترل و بررسي مي&rlm&zwnjشود و در صورت تائيد وجود نقص فني، کالا مشمول استفاده از سرويس فوق مي&rlm&zwnjشود. همچنين، اين سرويس، اشکال&rlm&zwnjهاي فني که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ايجاد شود، را شامل نمي&zwnj&rlmشود.
در صورت ارسال کالا براي واحد مربوطه جهت بررسي مشکل و اينکه ضمانت بازگشت وجه يا تعويض کالا شامل ان محصول مي شود يا خير در صورتي که واحد مربوطه اين حق را به مشتري نداد تا 15 روز مهلت داريد جهت پيگيري و بازپس گيري کالاي خود اقدام نماييد در صورت عدم مراجعه و عدم پيگيري بعد از 15 روز حق مالکيت کالاي مذکور متعلق به بيزلو خواهد بود و ارسال کننده حق هيچ گونه اعتراضي نخواهد داشت.

در صورتي که کالاي برگشتي در شرايط اوليه خود توسط فروشگاه بيزلو دريافت نشود، امکان سرويس دهي وجود ندارد و کالا خارج از شرايط تعويض محسوب مي شود.
در صورتي که موجودي کالاي آسيب ديده در فروشگاه بيزلو به اتمام برسد، و فروشگاه بيزلو امکان تعويض کالاي آسيب ديده با کالاي جايگزين را نداشته باشد، مي&zwnjتواند مبلغ کالا را به حساب خريدار استرداد نمايد و نوسان&rlm&zwnjهاي قيمت باعث کاهش و يا افزايش اين مبلغ نمي&zwnj&rlmشود.
جهت ارجاع و تعويض، لباس نبايد استفاده شده باشد و ليبل قيمت به هيچ عنوان از لباس جدا نشده باشد.
در مورد لوازم آرايشي و بهداشتي  اين موضوع را مد نظر داشته باشيد در فروش اينترنتي اين محصول تصاوير به دليل تفاوت ورژن ها و مدل هاي جديد که شرکت ها ارائه ميدهند ممکن است تصوير با کالاي رسيده به دست شما کمي متفاوت باشد اگر ورژن خاصي از مدلي مد نظر شماست قبل خريد بايد اين مهم را مکتوب در سفارش خود در بخش توضيحات بنويسيد.
کالاهاي سفارشي (خريد از خارج از کشور) که آن کالا فقط براي مشتري از خارج از کشور خريداري و تحويل ميشود کلا جزو گارانتي بازگشت کالا نمي باشند.
انواع کالاهاي خواب شامل سرويس هاي لحاف و ملحفه، بالش و پتوهاي مسافرتي و لباس زير به علت مسائل بهداشتي تحت هيچ شرايطي ارجاع و تعويض نمي شوند.
کالاهاي حساسيت محور که با مستقيم با سلامت انسان در تماس است مانند کالاهايي که با پوست بدن در تماس هستند مانند لوازم آرايشي و بهداشتي ، لوازم ايمني مانند ماسک تنفسي ، لوازم شخصي برقي همچون ليزر موهاي زائد بدن ، انواع ريش تراش ها و لوازم جانبي آنها مثل سري يدک و تيغه ، بادي گروم ها ، اپيلاتور ها ، موزن هاي گوش وبيني ، قيچي و ... فقط در صورت ارسال اشتباه و خرابي قابليت رسيدگي دارند و به دلايلي مانند نداشتن کيفيت به زعم خريدار و هر آنچه از اين دست امکان بازپس گيري وجود ندارد لذا خريدار ميباست قبل از خريد تمام تحقيقات خود را در اين زمينه انجام دهد و تصميم خود را بپيرد سپس اقدام به ثبت سفارش نمايد.در صورت ارسال اشتباه خريدار موظف است کالا را در شرايط اوليه و بدون استفاده به فروشگاه برگرداند در غير اين صورت عودت کالا ميسر نيست.

لازم بذکر است موارد فوق درصورتي ترتيب اثر داده مي شود مشکل فني و ايرادي در کالا وجود داشته باشد و يا اينکه در تماس با بخش ارجاع کالاي بيزلو دليل قانع کننده اي براي بازگشت کالاي ارائه شود لازم بذکر است در صورت بازگرداندن کالا هزينه ارسال آن به بيزلو بر عهده مشتري است.
در صورتي داشتن شرايط لازم براي عودت کالا  و توافق براي بازگشت وجه ، از زماني که کالا به بيزلو تحويل شود بين 10 تا 15 روز وجه به خريدار برگردانده مي شود.

محتوا
فروشگاه بيزلو نهايت تلاش و دقت را در راستاي ارائه تمامي سرويس&zwnj&rlmهاي خود مي&rlm&zwnjکند و به منظور توليد محتوا از منابع و مراجع اصيل و نيز شرکت&rlm&zwnjهاي سازنده محصولات استفاده مي&rlm&zwnjکند. لازم به ذکر است فروشگاه بيزلو تضمين نمي&rlm&zwnjکند که توصيفات محصول و يا ديگر مطالب مندرج در سايت عاري از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه بيزلو داراي هر گونه مغايرت با اطلاعات درج شده در سايت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرايط اوليه است.

وب &rlm&zwnjسايت فروشگاه بيزلو هيچ گونه مسووليتي را در رابطه با حذف شدن صفحه&rlm&zwnjهاي سايت خود و يا لينک&rlm&zwnjهاي مرده نمي&zwnj&rlmپذيرد. سروﻳس&zwnj&rlmهاي سايت آن&rlmگونه که هست ارائه مي&rlm&zwnjشود و سايت فروشگاه بيزلو تحت هيچ شرايطي مسووليت تاخير يا عدم کارکرد سايت را که مي&zwnjتواند ناشى از عوامل طبيعى، نيروى انساني، مشکلات اينترنتى، خرابي تجهيزات کامپيوترى، مخابراتى و غيره باشد بر عهده ندارد.
سايت فروشگاه بيزلو ممکن است داراي سرويس&zwnj&rlmهايي با قابليت مشارکت عمومي موسوم به سرويس&zwnj&rlmهاي جمعي، همچون اتاق گفتگو، تابلوي اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه&zwnj&rlmهاي خبري، شبکه دوستان و سرويس&rlm&zwnjهاي ديگري باشد که براي تسهيل ارتباط شما با ديگران (چه در مقياس عمومي مثل تالار گفتگو و چه در مقياس خصوصي مثل شبکه خصوصي دوستان) ارائه مي&rlm&zwnjشوند. شما توافق مي&rlm&zwnjکنيد که از اين سرويس&rlm&zwnjهاي جمعي، فقط براي ثبت، ارسال و دريافت پيام&rlm&zwnjهايي استفاده کنيد که مناسب و مرتبط با آن سرويس خاص باشد.

سياست قيمت گذاري
سياست قيمت&zwnj&rlmگذاري در فروشگاه بيزلو مبتني بر اصول مشتري مداري و احترام به حقوق مصرف کننده است. قيمت&rlm&zwnjهاي ارائه شده براي کالاها در فروشگاه بيزلو قيمت&rlm&zwnjهاي خرده فروشي است که غالباً توسط توليد&rlmکننده و يا تامين&rlm&zwnjکننده آن محصول به صورت مصوب تعيين شده است و ساير کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنين کالاهاي مشابه در بازار تعيين قيمت مي&zwnj&rlmشوند.
با نهايت احترام به کاربران و با توجه به طيف گسترده سبد محصولات، فروشگاه بيزلو نمي&zwnjتواند قيمت و موجودي نهايي کالاها را قبل از سفارش گذاري به صورت قطعي اعلام نمايد. در مواردي بسيار نادر و در صورت وجود نوسان&zwnj&rlmهايي در بازار و يا اشتباه در قيمت&zwnj&rlmگذاري، اگر سفارشي قابل تحويل نباشد، فروشگاه بيزلو موظف است موضوع را به فرد سفارش&zwnj &rlmدهنده اطلاع دهد (از طريق يکي از راههاي  تغيير وضعيت در سايت - sms و يا تلفني) و سفارش را لغو نمايد . ذکر اين نکته لازم است که برگشت وجه براي مشترياني که پرداخت آنلاين انجام دادند در صورتيکه شماره شبا براي برگشت وجه اعلام نمايند 24 تا 72 ساعت کاري پس از لغو سفارش آن ها به حساب بانکي شخص سفارش دهنده انجام خواهد شد.
اين نکته قابل ذکر است وقتي مشتري سفارش را ثبت کن، به معناي تاييد نهايي سفارش که منجر به ارسال از سوي بيزلو شود ندارد لذا بعد از بررسي و تاييد قيمت و موجودي از سوي بيزلو و کسب و کارهاي تحت نظر بيزلو، کالا براي مشتري ارسال مي شود .
لازم به ذکر است در صورتي که کالايي پس ثبت سفارش شامل کاهش قيمت شود، سفارش به روز رساني و قيمت جديد اعمال مي&rlm&zwnjشود. قيمت کليه محصولات قيمت تمام شده است و مشتري مبلغ جداگانه&zwnj&rlmاي بابت ماليات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمي&rlm&zwnjکند و هزينه&rlm&zwnjهاي بسته بندي، ارسال و بيمه حمل کالا بسته به شرايط سفارش که در فرم سبد خريد اطلاع&zwnj &rlmرساني مي&zwnj&rlmشود،جداگانه محاسبه شود.

کد تخفيف کالا

در هر خريد با توجه به مبلغ کالاي سفارشي به شما امتياز مشخصي تعلق ميگيرد که ميتوانيد در تخفيف هاي بعدي از آن استفاده کرده و تخفيف بگيريد.

ارسال کالا
در قسمت روش هاي ارسال کالا به صورت کامل به روش ها و قوانين آن اشاره شده است که ميبايستي به اينجا برويد و کامل مطالعه نماييد.

 در روش "ارسال با پيک" ارسالات با فرد مورد اعتماد بيزلو خواهد بود . در صورت تمايل مشتري به ارسال با پيک اين نکته قابل ذکر است در صورت عدم پرداخت موقع تحويل ، راننده کالا را به خريدار تحويل نميدهد و به انبار بازگردانده ميشود که در اين صورت دستمزد راننده از مبلغ سفارشي مشتري کسر و الباقي به وي عودت داده مي شود.
در ارسالات با پست، زمان اعلامي تحويل کالا به شرکت پست است با توجه به اعلام شرکت پست در سايت خود جهت تحويل مرسوله با توجه به نوع پست نسبت ميتوانيد اطلاع کسب کنيد طي چه زماني به شما تحويل خواهد شدبنابراين تاخيري اگر به ندرت در تحويل کالا به مشتري اتفاق بيفتد بيزلو نقشي و مسئوليتي ندارد و فقط مسئوليت اين را دارد با توجه به نوع پست انتخابي از سوي مشتري طي زمان اعلامي آن را به شرکت پست تحويل دهد.

نمايندگي
فروشگاه بيزلو در هيچ نقطه&rlm&zwnjاي از کشور نمايندگي فروش و يا خدمات پس از فروش ندارد و کليه سرويس&zwnj&rlmها، تراکنش&rlm&zwnjهاي مالي و خدمات قابل ارائه از طريق دفتر مرکزي پردازش مي&rlm&zwnjشود. لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفي از اين دست، مراتب را جهت پيگرد قانوني به روابط عمومي فروشگاه بيزلو اطلاع دهيد.

قوه قهريه
تمامي شرايط و قوانين مندرج، در شرايط عادي قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهريه، فروشگاه بيزلو هيچ گونه مسئوليتي ندارد.


فروشگاه بيزلو خود را ملزم به رعايت حريم شخصي کاربران مي&zwnjداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طريق کانال&rlm&zwnjهاي ارتباطي ذکر شده با ما در ميان بگذاريد.